Hoe kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Informatie over bestellen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

We bieden een tal van betalingsmogelijkheden waarmee je veilig kan afrekenen via onze partner Mollie. Een overzicht van de betalingsmogelijkheden kan u onderaan de website terugvinden of tijdens het afrekenen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, voegt u de artikelen die u wilt kopen toe aan uw winkelwagentje en gaat u naar de kassa. U wordt gevraagd uw verzend- en factureringsgegevens op te geven en een verzendmethode te selecteren. Zodra u uw bestelling heeft bekeken, kunt u uw betaling doen om uw aankoop te voltooien.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Nadat u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw bestelling. Zodra de producten verstuurd worden, ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin de nodige trackingegevens zodat u uw bestelling ten alle tijden kan volgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt of beschadigd is?

Als u een bestelling ontvangt die artikelen mist, beschadigde artikelen bevat of onjuist is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het is raadzaam om foto's te maken van de doos van het beschadigde pakket en het verzendlabel, aangezien wij deze vrijwel altijd nodig hebben om het schadeproces correct af te handelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als een bestelling eenmaal is geplaatst, kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen of annuleren. Controleer uw bestelling voordat u deze verzendt om er zeker van te zijn dat deze correct is.

Hoe kan ik een factuur aanvragen voor mijn bestelling?

Indien u een factuur nodig heeft voor uw aankoop, kunt u deze eenvoudig aanvragen. Stuur een mail naar customerservice@atelierrebul.be met uw bestelnummer en de details die op de factuur vermeld moeten worden. Ons klantenservice team zal zorgen voor een snelle afhandeling van uw aanvraag.

Verzenden, leveringen en retourneren

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor 22:00 uur worden dezelfde dag verzonden en arriveren gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen.

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Bestellingen die voor 22u binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. In uitzonderlijke gevallen en bij bestellingen van giftboxen kan het zijn dat dit een dag extra duurt.

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Zodra uw bestelling verstuurd wordt ontvangt u hiervan automatisch een e-mail. Via deze e-mail kan u rechtstreeks naar de trackingpagina gaan van uw pakket.

Hoe kunnen wij contact opnemen?

Dat kan via de contactpagina op onze website, maar ook rechtstreeks via customerservice@atelierrebul.be of +32 13 46 29 41.

Is er gratis verzending?

Dat is afhankelijk van uw bestelwaarde en waar het pakket geleverd moet worden. Voor zendingen binnen de Benelux bieden we deze gratis vanaf €50, onder dit bedrag worden er €5.95 verzendkosten in kaart gebracht. Voor meer informatie over verzendkosten kan u ons verzendbeleid raadplegen.

Heeft u nog andere vragen?

Klik dan op de knop hieronder en we helpen u spoedig verder!