Hoe kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

Informatie over bestellen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

We bieden een tal van betalingsmogelijkheden waarmee je veilig kunt afrekenen via onze partner Mollie. Een overzicht van de betalingsmogelijkheden kun je onderaan de website terugvinden of tijdens het afrekenen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, voeg je de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelwagentje en ga je naar de kassa. Je wordt gevraagd je verzend- en factureringsgegevens op te geven en een verzendmethode te selecteren. Zodra je je bestelling hebt bekeken, kun je je betaling doen om je aankoop te voltooien.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je bestelling. Zodra de producten verstuurd worden, ontvang je een nieuwe e-mail met de nodige trackingegevens, zodat je je bestelling te allen tijde kunt volgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt of beschadigd is?

Als je een bestelling ontvangt waarin artikelen ontbreken, beschadigd zijn of onjuist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het is raadzaam om foto's te maken van de doos van het beschadigde pakket en het verzendlabel, aangezien we deze vrijwel altijd nodig hebben om het schadeproces correct af te handelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als een bestelling eenmaal is geplaatst, kunnen we deze helaas niet meer wijzigen of annuleren. Controleer je bestelling voordat je deze verzendt om er zeker van te zijn dat alles correct is.

Hoe kan ik een factuur aanvragen voor mijn bestelling?

Indien je een factuur nodig hebt voor je aankoop, kun je deze eenvoudig aanvragen. Stuur een mail naar customerservice@atelierrebul.be met je bestelnummer en de details die op de factuur vermeld moeten worden. Ons klantenserviceteam zal zorgen voor een snelle afhandeling van je aanvraag.

Verzenden, leveringen en retourneren

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor 22:00 uur worden dezelfde dag verzonden en arriveren gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen.

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Bestellingen die voor 22u binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. In uitzonderlijke gevallen en bij bestellingen van giftboxen kan het zijn dat dit een dag extra duurt.

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Zodra je bestelling verstuurd wordt, ontvang je hiervan automatisch een e-mail. Via deze e-mail kun je rechtstreeks naar de trackingpagina van je pakket gaan.

Hoe kunnen wij contact opnemen?

Dat kan via de contactpagina op onze website, maar ook rechtstreeks via customerservice@atelierrebul.be of +32 13 46 29 41.

Is er gratis verzending?

Dat is afhankelijk van uw bestelwaarde en waar het pakket geleverd moet worden. Voor zendingen binnen de Benelux bieden we deze gratis vanaf €50, onder dit bedrag worden er €5.95 verzendkosten in kaart gebracht. Voor meer informatie over verzendkosten kan je ons verzendbeleid raadplegen.

Heb je nog andere vragen?

Klik dan op de knop hieronder en we helpen je spoedig verder!