Heeft u nog andere vragen?
Klik dan op de knop hieronder en we helpen u spoedig verder!
We bieden een tal van betalingsmogelijkheden waarmee je veilig kan afrekenen via onze partner Mollie. Een overzicht van de betalingsmogelijkheden kan u onderaan de website terugvinden of tijdens het afrekenen.
Om een bestelling te plaatsen, voegt u de artikelen die u wilt kopen toe aan uw winkelwagentje en gaat u naar de kassa. U wordt gevraagd uw verzend- en factureringsgegevens op te geven en een verzendmethode te selecteren. Zodra u uw bestelling heeft bekeken, kunt u uw betaling doen om uw aankoop te voltooien.
Nadat u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw bestelling. Zodra de producten verstuurd worden, ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin de nodige trackingegevens zodat u uw bestelling ten alle tijden kan volgen.
Als u een bestelling ontvangt die artikelen mist, beschadigde artikelen bevat of onjuist is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het is raadzaam om foto's te maken van de doos van het beschadigde pakket en het verzendlabel, aangezien wij deze vrijwel altijd nodig hebben om het schadeproces correct af te handelen.
Als een bestelling eenmaal is geplaatst, kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen of annuleren. Controleer uw bestelling voordat u deze verzendt om er zeker van te zijn dat deze correct is.
Indien u een factuur nodig heeft voor uw aankoop, kunt u deze eenvoudig aanvragen. Stuur een mail naar customerservice@atelierrebul.be met uw bestelnummer en de details die op de factuur vermeld moeten worden. Ons klantenservice team zal zorgen voor een snelle afhandeling van uw aanvraag.
Bestellingen geplaatst voor 22:00 uur worden dezelfde dag verzonden en arriveren gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen.
Bestellingen die voor 22u binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. In uitzonderlijke gevallen en bij bestellingen van giftboxen kan het zijn dat dit een dag extra duurt.
Zodra uw bestelling verstuurd wordt ontvangt u hiervan automatisch een e-mail. Via deze e-mail kan u rechtstreeks naar de trackingpagina gaan van uw pakket.
Dat kan via de contactpagina op onze website, maar ook rechtstreeks via customerservice@atelierrebul.be of +32 13 46 29 41.
Dat is afhankelijk van uw bestelwaarde en waar het pakket geleverd moet worden. Voor zendingen binnen de Benelux bieden we deze gratis vanaf €50, onder dit bedrag worden er €5.95 verzendkosten in kaart gebracht. Voor meer informatie over verzendkosten kan u ons verzendbeleid raadplegen.
Klik dan op de knop hieronder en we helpen u spoedig verder!